Záleží nám na kvalite služieb, rýchlosti podpory, bezpečnosti i udržateľnosti.
Vyriešime potreby vašej zákazníckej podpory. Vďaka API prepojeniu rozpoznáme vášho zákazníka, automaticky prehráme stav jeho objednávky, či nasmerujeme na preferovaného operátora.
Vaši operátori budú vedieť obsluhovať zákazníkov z kancelárie i z domu, cez mobil, softvérový telefón, alebo pevný VoIP telefón. Alebo dokonca cez internetový prehliadač, bez akéhokoľvek inštalovania či nastavovania.
Naše služby sú plne nezávislé od vašej infraštruktúry. Nevyžadujú servery na vašej strane, čím šetria čas vašich IT správcov, drahé energie, a fungujú vzdialene aj v prípade lokálneho problému.
Jednoduché ovládanie a manažment, personalizovateľné štatistiky, SRTP/TLS šifrované hovory, fullband kodek OPUS, nahrávky v najvyššej kvalite.
Fonis udržuje krok s aktuálnymi technológiami, bezpečnosťou a ekológiou.